Cine mă citește, știe ce-i cu mine! Știe că lucrez într-un magazin unde poți găsi de la mixere și mașini de spălat până la telefoane și accesorii, mai puțin folii și huse De alea n-avem. Cine mă urmărește îmi știe poveștile incredibile despre clienți, care mai de care mai amuzante și mai ciudate.
Așa că o să sar peste alte introduceri și-o să intru direct în pâine, într-o poveste cum nu ați mai auzit. O să-i spunem povestea celor 1000 de folii. Și o să înțelegeți imediat despre ce e vorba. O să vă spun doar că este o poveste despre cum unii înțeleg greșit ideea de protecția ecranului unui telefon mobil. Și vă promit că o să râdeți și n-o să vă pară rău că ați stat aici cu mine să mă citiți. Să purcedem, deci:
Povestea celor 1000 de folii

Era o zi relaxantă de august. Clienti puțini și liniștiți, totul decurgea perfect. Nimic nu prevestea ce avea să se întâmple. Pe la ora 10:30, cu câteva minute înainte de ora cafelei intermediare, intră în magazin un client și începe să urle la noi (la toți, fără o direcție anume) că el își vrea banii înapoi, ATENȚIE! nu pe telefonul cumpărat din magazin, ci pe foliile cumpărate! Exact! Omul a scos dintr-o sacoșă de pânză un braț de folii, să tot fi fost vreo 20-30, pe care le-a împrăștiat peste biroul nostru și urla din toți rărunchii că el vrea să-l despăgubim, să-i plătim toate foliile pe care le-a cumpărat și pe care n-a apucat să le folosească.
Ce s-a întâmplat?
N-a durat mult până să înțelegem care era, de fapt, problema. Omul își cumpărase de la noi un telefon de vreo trei săptămâni. Toate bune și frumoase până când un prieten (specialist) i-a recomandat să-și pună folie pe display. Însă specialistul nu e specialist până nu îți dă fatala! Așa că i-a recomandat clientului nostru să schimbe folia cât de des poate. Și de aici omul nostru, în ideea economisirii de bani, a găsit soluția perfectă. Și-a comandat de pe unul din site-urile alea chinezești UN VAGON de folii de protecție pentru telefon. Folii pe care le schimba mai des decât schimbă unii șosetele.

Sunteți nedumeriți, nu? Ce legătură are un telefon cumpărat de la noi cu un munte de folii cumpărate „dă pă China”. vă întrebați, nu? Ei bine, legătura e următoarea: telefonul s-a stricat. Și pentru că sub de 30 de zile de la achiziție, service-ul i-a dat negație service. Negația service e documentul ăla care spune că produsul nu poate fi reparat și trebuie să-ți primești banii înapoi. Bun, omul s-a trezit cu un telefon defect, cu negația service (adică banii înapoi) și cu un vagon de folii care acum îi erau complet inutile. Așa că a decis să vină la noi, și să ne învinuiască pentru achiziția proastă pe care a făcut-o. Și să ne ceară să-i dăm noi banii înapoi pe marfă.

Răspunsul lui Costică – nu da banii pe folii…
Numai că al vostru Costică, om hâtru și dăștept în căpuț, să tacă? Normal că nu! Normal că l-a luat la mișto pe om. Normal că l-a întrebat de ce a dat un purcoi de bani pe o roabă de folii (proaste). Și a început al vostru Costică, în loc să-i spună cât de rău îi pare( că oricum nu-i părea) să-l învețe că dacă-și cumpăra o (UNA) folie și BUNĂ, acum nu mai avea problema asta.

Normal că al vostru Costică și-a „etalat” telefonul lui protejat cu folie regenerabilă și normal că l-a întrebat pe domnu’ client de ce nu și-a luat și el folie „uite-așa, ca asta, de pe Duragon?” Că dacă-și lua de acolo, îi trebuia „decât” una. Una și bună! Și nu mai dădea omul atâția bani pe folii din China. Și nici nu mai avea de schimbat foliile la săptămână cum făcea până să i se strice telefonul. Apropo, foliile le schimba așa des pentru că doar atâta țineau, nu că le dădea el jos din nevoie de folie mereu fresh. Să fim înțeleși.
Le deznodământ – ăla amuzant
Hai că mai avem puțin până la finalul poveștii. Și urmează partea cea mai amuzantă. Omul nostru a uitat de supărare. Complet! Ba, chiar a rămas fascinat de cât de bine și de frumos ședea folia Duragon pe telefonul lui Costică. Atât de încântat că s-a dus la un laptop expus în magazin, a căutat site-ul Duragon și cât ai zice folie și-a comandat una! S-a întors la al vostru Costică și-i spune:
-„Gata! Mi-am comandat și eu o folie!”.
-„Păi bine, (zice Costică) dar dumneavoastră nu mai aveți telefon. V-ați luat banii pe el. Ce folie v-ați comandat? Pentru ce telefon?”
-„iPhone 17 ProMax!” zice clientul mândru
-„Aha… dar știți că iPhone 17 ProMax încă nu a venit, nu? Știți că e la precomandă și că mai durează o lună până apare în magazine… Nu?”
……………………
Povestea, deși este una inventată, este inspirată dintr-o situație reală. Însă, de dragul primei probe de la SuperBlog, am adaptat-o la partenerul Duragon, specialist în protecții pentru telefoane, navigații și alte displayuri sensibile.
