-Bun, știm cu toții de ce suntem aici așa că vreau să trecem repede la treabă. În 3 săptămâni lansăm o campanie de promovare a stilului de viață sănătos cu Nutrivita. Am ales în special promovarea în mediul online datorită impactului extraordinar pe care îl au blogurile voastre, dar vom avea nevoie și de promovare clasică. Radio, TV, ziare.
-Înainte de a începe vreau să vă împărtășesc o grijă a mea. Din moment ce produsele Nutrivita se vând și online, trebuie să luăm în calcul o promovare a acestui aspect. Oamenii încă nu au încredere să comande de pe net.
-Alexandru, nu? De la ArenaIT ? Bun, e o idee bună. Ce zici dacă voi ne ajutați cu o serie de articole pe subiectul ăsta? Despre comerțul online, posibilitățile de plată, siguranța plăților, rapiditatea livrării, corelat cu serviciul oferit de noi pentru comenzi și livrări la domiciliu. Eventual, un review despre experiențele voastre. Simțiți-vă liberi să faceți una-două comenzi ca să puteți scrie cât mai aproape de adevăr.
Bun, cu asta am rezolvat. Dar, cum am zis, nu doar partenerii SuperBlog sunt implicați. Îl avem printre noi pe domnul Nicolescu Răzvan, de la TVR2. Cum ne poate ajuta TVR2?
-Bună ziua tuturor. Noi am început deja să facem niște reclame pentru campanie. Vom introduce telespectatorii în lumea Nutrivita prin niște povești ale unor familii. Niște sportivi care încearcă batoanele proteice și suplimente nutritive, un copil cu intoleranță la lactoză care descoperă produsele ALLERGO fără gluten și lactoză, un fotbalist care după meci consumă shake-uri proteice pentru a se recupera după efortul celor 90 de minute de joc.
-Bine, foarte bine! Cristina, tu crezi că ai putea să ne ajuți cu niște articole pe blogul tău?
-De ce nu? O secțiune dedicată alimentației sănătoase. Articole despre produsele BIO în antiteză cu produsele convenționale, sau despre cum poți să te bucuri de gustări dulci și în același timp să ai grijă de greutatea ta. Tocmai am gustat zilele trecute o ciocolată Gerlinea și a fost atât de delicoasă! N-aș fi jurat niciodată că e un produs de slăbit.Și de aici mi-a mai venit o idee.
-Te ascultăm…
-Bun, treaba stă cam așa: Articole pe blog, reclame la tv sau recenzii… sunt idei bune. Dar niciodată publicul nu va fi la fel de receptiv la ele cum ar fi la experiențele directe. Haideți să îi invităm să guste. Haideți să le dăm posibilitatea de a vedea cu ochii lor, de a simți cu papilele lor gustative diferența. Uite, de exemplu, produsele fără gluten sau lactoză. Dacă am face campanii în spitale, unde sunt persoane cu intoleranțe și le-am oferi spre degustare produse de care până acum nu aveau curajul să se atingă? Închipuiți-vă… un copil care nu a mâncat niciodată un fursec pentru că nu tolerează glutenul… venim și-i oferim o madlenă cu lămâie pe care o poate savura… care ar fi impactul asupra lui, asupra părinților? Mergem pe un stadion și oferim sportivilor, la terminarea meciului câte un shake proteic… au șansa de a vedea direct pe pielea lor diferența… Mergem în gări și oferim persoanelor cu probleme de greutate un înlocuitor pentru ciocolată și le arătăm că, spre deosebire de ciocolata clasică, acel baton nu îngrașă. Putem face turnee de promovare în țară, caravane în care să oferim spre degustare produsele noastre.
-Excelentă idee! Și pentru că este a ta, ai sarcina să te ocupi de distribuirea informației pe rețelele de socializare. Același lucru îl vreau și de la ceilalți implicați în campanie. Blog, televiziune, lumea trebuie să afle de Caravana Nutrivita și să ne aștepte în număr cât mai mare pentru a încerca produsele.
Și acum, la treabă! Avem trei săptămâni la dispoziție!
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015
Pingback:SuperBlog | Proba 24. Schimbă vieți și ajută la promovarea unui stil de viață sănătos!
Pingback:Superblog de la A la Z… Episodul 3 | Una-alta cu Costică
sunt cel mai prost comentator de pe blogul tau!