Fă să fie ușor, fă să fie Spacer!
Fă să fie ușor, fă să fie Spacer!

Fă să fie ușor, fă să fie Spacer!

O statistică neoficială făcută de mine relevă faptul că peste 80% dintre cunoscuții mei au spart ecranele telefoanelor mobile cel puțin o dată în viața lor. Ce rezultă din asta? Rezultă că în jurul meu sunt doar oameni neatenți sau oameni cărora nu le pasă de siguranța electronicelor din buzunare. Iar după discuția de astăzi cu prietenul meu Personajul, acest procent a mai crescut puțin.

De ce schimbăm încărcătoarele telefoanelor așa des?

Tot în statistica asta, dar pe un pivot separat intră și cei care de-a lungul garanției telefonului mobil schimbă mai mult de două-trei încărcătoare, iar ei sunt undeva pe la 55-60% din cunoscuții mei. De cele mai multe ori asta se întâmplă din 2 motive foarte bine știute:

  1. Oamenii nu au grijă de încărcătoare. Folosesc telefonul mobil în timp ce este la încărcat și depozitează încărcătorul în condiții nerecomandate de producători;
  2. Odată stricat încărcătorul original se îndreaptă spre înlocuitori ieftini în loc să aleagă un încărcător pentru telefon de calitate, de la branduri de încredere.
arhivă personală

Dacă prima cauză se poate rezolva cu puțină atenție și cu educarea utilizatorului, a doua este mult mai simplu de corectat: Achiziționarea de accesorii de calitate pentru telefonul mobil. Și înainte de a primi comentarii suplimentare legate de acest aspect, NU! Un produs de calitate nu trebuie să fie neapărat scump. Există branduri care distribuie accesorii în care îți poți pune încrederea fără să fii nevoit să plătești cât nu fac.

Un om cu grija telefonului mobil, un om fericit

Exact! Un om care are grijă în fiecare zi de telefonului lui mobil este un om fericit. De ce? Pentru că nu trebuie să se gândească la câteva luni de unde face rost de bani să cumpere un alt telefon, pentru că nu trebuie să se uite în fiecare zi la un ecran distrus, o ramă spartă sau un încărcător lipit cu scotch și să nu-i placă ce vede, pentru că nu trebuie să ia în calcul pentru bugetul pe fiecare lună costul unui accesoriu de telefon. Nu știu ce știți voi, dar lucrând în retail sunt cel mai în măsură să observ obiceiurile clienților mei. Iar când văd pe câte unul revenind la fiecare 4-7 săptămână și cumpărând același cablu ieftin pentru telefon, aceeași folie de ecran sau aceeași husă bună de nimic pot spune cu mâna pe inimă faptul că oamenii nu au grijă de electronicele și de accesoriile lor.

Am telefon mobil încă de prin clasa a 7-a. Primul pe care l-am avut a fost un Nokia 3410. Navă spațială la vremea respectivă. Să poți compune melodii pe telefonul mobil era atunci vârful tehnologiei. Revin, însă. Așa cum spuneam, posesor de telefon mobil încă din clasa a 7-a. De atunci și până azi am schimbat peste 10 telefoane mobile. Nu sunt multe. Și nu sunt multe pentru că eu niciodată nu am distrus un telefon mobil. Nu am spart ecrane, nu am rupt carcase, nu le-am scăpat în apă sau de la etaj. Niciodată nu am tratat niciunul din telefoanele mele într-un fel care să-i fi scurtat sau încetat viața pe loc. Iar ăsta este motivul pentru care atunci când mi-am shimbat telefonul am făcut-o pentru că am vrut un model mai nou, nu pentru că s-a terminat cu cel vechi. De aceea am reușit să păstrez o bună parte din vechile mele telefoane. Chiar și după ce nu au mai funcționat. Mereu am avut folie pe telefon, mereu husă.

arhivă personală

Singurul incident pe care l-am avut cu un telefon mobil a fost prin 2019 când, în delegație fiind, l-am lăsat pe bancul de probe în magazin și din neatenție una din colege l-a trântit de gresie dând peste el cu un cuptor cu microunde. Și atunci ca și acum telefonul era protejat cu folie și husă, așa că pagubele au fost minore. La ce izbitură a luat să se fi ciobit doar foarte puțin într-un colț a fost noroc chior.

sursă: Spacer.ro

Cu toate astea, întors acasă am decis să schimb totuși telefonul pentru că sunt acea persoană care nu suportă ca dispozitivul din buzunar să aibă mici defecțiuni estetice. Așa că am dat comandă de un telefon nou și, așa cum era și de așteptat, împreună cu el am luat husă de telefon și folie. Pentru că știam faptul că dacă cel vechi n-ar fi fost protejat pagubele ar fi fost mult mai semnificative și n-aș mai fi avut ce face cu telefonul lovit. Așa, l-am scos la vânzare și mi-am recuperat o bună parte din pagubă.

Cum îmi aleg accesoriile pentru telefon?

Toate acele persoane de mai sus despre care povesteam au un lucru în comun: sunt grăbite, nu au răbdare să caute cu adevărat ceea ce au nevoie. De ce spun asta? Accesoriile pentru telefoane mobile sunt pe toate drumurile și nu exagerez. Chiar pe toate drumurile. Arunci un băț și nimerești între ochi pe cineva care vinde un cablu, o husă ori o folie de telefon. Dar asta nu înseamnă că le găsești și bune.

Prostia cea mai mare este să nu cauți cum trebuie și să te arunci la primul vânzător care-ți promite calitate la preț mic. Nu o spun pentru că nu ar exista calitate la preț mic. O spun pentru că nu caută unde trebuie calitatea la preț mic. Spre exemplu, Spacer.ro. Un distribuitor de produse electro-it cu ștate vechi de plată în România care nu doar că vinde prin intermediul marilor retaileri aceste produse, dar ni le pun la dispoziție chiar și pe site-ul lor. Căști pentru telefon, folii, huse, încărcătoare, mausuri, tastaturi și o grămadă de alte jucării bune la prețuri absolut decente.

sursă: Spacer.ro

Produsele Spacer IT&Telecom sunt cele pe care ar trebui să le cauți și pe care culmea, nu trebuie să le cauți prea mult. De peste zece ani ne pun la dispoziție exact ceea ce povestesc mai sus: calitate la preț convenabil. Și tot de zece ani eu mi-am accesorizat telefoanele de la ei. Și nu doar telefoanele. Biroul este și el beneficiarul unor produse Spacer foarte ok. Dar despre ele vorbim data viitoare.

Articol scris pentru proba nr 17 din Superblog 2022, probă sponsorizată de:

Spacer.ro

Un comentariu

  1. Pingback:Proba 17. O lume mereu conectată, cu Spacer

Lasă un răspuns