„Nu o să-ţi vină să crezi ” ; „Incredibil!”; „Nu te așteptai să se întâmple asta!” ; Frate, ce titluri de doi bani! Porcării pe bandă rulantă! Nu mai găsești nimic de calitate, credibil de citit în online! Toţi se chinuie să atragă cititorii cu senzaţionalul, cu extraordinarul. Nimeni nu se mai obosește să producă știri de calitate din care să extragi informaţii bune. Numai porcării!
Cineva, într-un film românesc, zicea: „Ai observat cat de copleșitor este numărul proștilor în lume? Nu râde, nu-i disprețui… Proștii sunt necesari oamenilor inteligenți tot așa cum oamenii cinstiți sunt necesari escrocilor„. Citatul era mai lung dar nu are relevanță în problema aceasta. În cazul de față, proștii și oamenii cinstiți suntem noi, consumatorii de presă online. Cei care în fiecare zi deschidem calculatoarele și citim informațiile lor. A hapsânilor după rating, trafic și vizite pe site-urile lor. Noi, cei care dăm click după click atunci când astfel de „titluri” ne atrag privirile și ne stârnesc curiozitatea.
Nu pot să neg. Este și asta o strategie. Una care dă roade. Cel puțin pe termen scurt. Este un credit pe care acești jurnaliști îl primesc fără prea mare efort. Până când cineva, undeva, remarcă superficialitatea cu care sunt scrise aceste articole. Iar atunci reacția lor, a jurnaliștilor de duzină este aceea de: „Las-o bă, că merge așa!” Merge! Dar până când?
Am menționat cuvântul credit. Unii se vor gândi instant la acel împrumut pe care-l luăm de la bancă. Dar nu e vorba despre asta. Deși sunt foarte puțin asemănătoare, creditul online se referă la reputația pe care site-urile o câștigă prin calitatea materialelor publicate. Așadar, metoda aleasă de ei dă roade, cum ziceam. Cititori mulți, trafic mare, bani câștigați cu ușurință pe spinarea oamenilor care dau un click din curiozitate. Dar lucrurile nu sunt atât de roz pe cât ar părea.
Ca și în domeniul bancar, creditul se acordă în baza unor termeni și condiții. În online termenii și condițiile impun creatorilor de materiale să-și respecte cititorii oferindu-le materiale documentate, adevărate, scrise corect, informații folositoare. Iar când aceste condiții nu sunt respectate, creditul se pierde. Gândiți-vă la o bancă. Mergeți să contractați un credit prin programul Prima casă. După câteva luni, începeți să întârziați cu plățile sau să nu mai plătiți deloc. Ce se întâmpla? Știți deja. Procese, evacuări, banca vă retrage finanțarea și vă obligă să returnați datoriile prin toate mijloacele legale posibile. Lucru care nu este plăcut pentru nimeni. Din acel moment, obținerea unui credit de la orice instituție fie ea bancară sau ne-bancară devine imposibilă. Credibilitatea se duce pe apa sâmbetei.
Ca și în sistemul bancar, în mediul online există ajutoare de nădejde pentru obținerea acestor credite, dar mai important, pentru menținerea lor. Dacă atunci când vorbim de bani, AVBS Credit vă poate ajuta gratuit să obțineți creditul rapid de care aveți nevoie, în mediul online există altfel de „brokeri”. Cei care vă pot oferi consultanță pentru a putea porni la drum cu dreptul și pentru a vă asigura succesul. Și mai există și parteneri care te pot ajuta să obții acest credit și să-l menții de-a lungul timpului. Este vorba de oameni cu experiență în blogging, oameni care de-a lungul timpului au dat dovadă de profesionalism și corectitudine. Ei sunt”garanții” noștri atunci când ieșim în online.
Eu i-am descoperit pe unii dintre ei într-o competiție de blog. M-am împrietenit cu ei și am învățat de la ei. Așa că nu mi-a fost greu atunci când le-am propus unora să se implice în campania mea de a readuce la viață jurnalismul corect, frumos și profesionist. Ajutat de bloggeri dedicați, am decis să luăm la puricat articolele apărute în media. Un articol despre tehnică aici, se verifică de către băieții de la ArenaIT pentru a se stabili dacă autorul aberează. Dincolo, a lu’ Cincu taie în carne vie într-un articol dezordonat și cu greșeli de scriere. Toată lumea verifică la sânge articolele de pe marile platforme de media și le desființăm pe cele care fac rușine online-ului.
Aș putea spune, puțin exagerat că noi, superboggerii am dezlănțuit jihadul asupra celor care au dus jurnalismul la pierire. Noi vom revoca toate creditele celor care batjocoresc cititorii în media online!
*sursă poza 1 : Google
*sursa clip: Youtube.com
*sursă logo AVBS Credit: www.avbs.ro
*sursa foto grammar nazi: memecenter.com/search/grammar%20nazi
Acest articol a fost scris pentru ultima probă din Spring SuperBlog 2016
Da-le sa sara! 😀
Le dau de-i julesc! Mi-am ales echipa valoroasa! :))
Bossuleala!
Eşti un geniu nedescoperit de lumea mare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GO big, my friend! Ai cu ce te lăuda ! Place la mine articolul 😉
Multumesc mult! Nu ma asteptam sa placa cuiva articolul. Face mult pentru mine.
Stirile cu titluri bombă pierd din ce în ce mai mult teren, știm cu toții.
Credibilitatea este o calitate pe care o dovedești în timp, indiferent de domeniu, chiar și în sistemul bancar.
Mulțumim mult pentru articol, mult succes în competiție!
Multumesc!