-Mai sunt două zile până la deschiderea magazinului. Eu sunt aici, la Piatra de o săptămână și deja am rămas fără bani. În seara asta mai am bani să-mi cumpăr o pâine și un pateu la amiază, dar pentru seară sau poimâine, Dumnezeu cu mila. Deschid laptopul în ideea să trimit un mail la resurse umane să-mi mai trimită niște bani, dar îmi amintesc imediat că buna mea colegă, Crina e aici, la Piatra cu mine. Face instructaj angajaților noi. Deci, nu are cine să-mi trimită bani.
Închid pagina mailului, mă duc pe Facebook și zăresc o reclamă timidă într-un colț de pagină. „Credite rapide în doar câteva ore, doar cu buletinul. Până la 1500 de lei, ridicarea banilor pe loc, primul credit fără dobândă.” Salvarea mea, mă gândesc. Intru repede pe site, completez formularul, trimit cererea și mă așez liniștit la televizor cu paharul de apă de la robinet lângă mine (nu-mi mai permit nici măcar o minerală). Jumătate de oră mai târziu mă sună un reprezentant al firmei, îmi mai cere două-trei detalii, îmi cere o copie după buletin și asta a fost. 40 de minute mai târziu primesc un sms în care sunt informat că 500 de lei mi-au fost alocați și că îi pot ridica de la orice agenție BCR. Nu mi-a mai rămas decât să caut pe Google cea mai apropiată bancă și gata. Am banii în mână.
-Bă, bine că te-ai descurcat. Ce te făceai dacă nu găseai reclama aia? Rămâneai nemâncat încă două zile?
-Muream de foame. Singur între străini, cine crezi că se încumeta să-mi împrumute bani? În ce bază? Am avut bafta mare că am văzut anunțul. La cât de mic era, mă mir că nu am trecut peste el. Ar trebui să facă promovările astea mai vizibile, mai agresive. Acum înțeleg și eu de ce unii îți fac reclamele atât de agresive. Niciodată nu știi ce om nevoiaș ajunge să le vadă și își rezolvă problemele.
-Păi, de ce nu te bagi tu să le faci o promovare bombă? Ai putea să scoți bani și, ai putea să ajuți o grămadă de oameni.
-Și ce-aș putea face eu ca să-i promovez, Daniele? Cum să fac? Ce să fac?
-Ce but ești! Bă, tu ești blogger sau ce ești? Ai la dispoziție o grămadă de oportunități să faci chestii mișto și te întrebi ce ai putea face? Pune mâna și scrie 3-4 articole de promovare. Oamenii o să le vadă și o să fie interesați. Unele din IFN-urile astea își întreabă clienții de unde au auzit. Roagă-i să le spună că au citit de pe blogul tău și așa te faci și cu niște contracte. Băi, te ajut și eu dacă vrei. Facem articolele împreună și le promovăm amândoi. Normal, împărțim profitul. Trebuie să-mi cumpăr și eu niște praz, ceva. Fac și eu un tag nou. Pe lângă „miercurea fără carne” bag și „joia cu bani” pe Craiova pe blog. Natural
-Da. Boteo, bine mai zici. Da’ ce știu eu despre creditele astea?
-Băăă, da lent ești la gândire. Zici că ești ardelean, nu alta! Credeam că voi, moldovenii sunteți mai isteți. Bă, blegule! Tocmai ți-ai făcut un împrumut la ei. Scrii din experiența proprie! Articolele astea au cel mai mare impact. Când un blogger povestește cu lux de amănunte o astfel de experiență, oamenii tind să se intereseze, cel puțin, de serviciul despre care a citit. De aici până la un contract, e doar un pas. Gândește-te, câți oameni ar fi interesați să primească un credit până la salariu la care să nu plătească dobânzi sau alte costuri.
-Băi, tocmai mi-a venit o idee genială de reclamă tv pe care ar putea s-o facă. Fii atent: Știi bancul ăla cu tipurile de salariu? Cu tipul ceapă, care vine și te ia plânsul când îl vezi, tipul menstruație care vine o dată pe lună și ține 5 zile sau tipul salariu furtună despre care niciodată nu știi când vine și cât ține? Ei bine, mă gândeam la niște indivizi care să spună bancuri și după bancul ăsta, unul din ei să spună foarte serios ceva de genul: Bă, bancul ăsta nu mai e de actualitate. Cu AVBS scapi de lipsa banilor prin Creditul Rapid pe termen scurt. Și la final să spună celălalt un început de banc în care să spună ceva despre creditul ăsta fără dobândă iar celălalt să spună că și asta e deja realitate și să-l trimită pe primul să se mai documenteze. E o idee neșefuită, dar cred că ar ieși ceva interesant.
-E bună ideea. E amuzantă. Dar de ce AVBS?
-Mafrend, dacă vrei să faci reclamă, faci cuiva cunoscut. AVBS are vreo 70 de francize în toată România. Sunt mari! Au parteneriate cu peste 25 de instituții financiare și. Deci, dacă ai căuta să faci un credit, pe ei i-ai căuta. De asta AVBS!
-Boss, când participam și eu activ la SuperBlog, am cunoscut pe cineva de la TVR2. Știi că ei sunt parteneri media pentru competiție. Aș putea vorbi cu el să vedem cum putem să-ți transformăm ideea într-o reclamă frumoasă. Ce zici, vrei?
-Sună bine, n-am ce zice! Da’ n-ai vrea să ne ocupăm întâi de ce știm noi mai bine? Adică de scris? Pe urmă, dacă merge treaba și avem „succesuri”, poate trecem și la reclame televizate…
Articol scris pentru SuperBlog 2016
Îmi place că te-ai documentat și ai aflat de primul împrumut fără dobândă, că banii se ridică de la BCR, dar să îți spun un mic secret, nu îți cere nimeni nicio copie după buletin, buletinul îl folosești la bancă, atunci când îți ridici bănuții.
Mulțumim pentru articol, Costică. Ideile tale sunt bune, ai putea lega un parteneriat cu un broker și pentru fiecare contract semnat, să primești și tu un comision pentru promovare! 😛
Mult succes!
Multumesc! 😀